درسهای تربیت بدنی و ورزش(1) طبق سرفصل وزارت علوم و دارای دو بخش نظری و عملی میباشد.
بخش نظری درس از سوی دانشگاه و به شکل برخط در سامانه سایا طبق برنامه اعلامی برگزار میگردد و بخش عملی درس طی چند جلسه در روزهای جمعه در سالن ورزشی که توسط دانشگاه تعیین میگردد، برگزار میشود.
سوالات مرتبط
- آیا درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر ترم ارائه میشود؟
- آیا کلاسهای درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر هفته برگزار میگردد؟
- اگر در یکی از بخشهای نظری یا عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) شرکت ننمائیم، چه رخ میدهد؟
- آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟
Was this helpful?