حضور در هر دو بخش نظری و عملی درس الزامی میباشد و عدم حضور در هر یک از بخشها به منزلهی مردودی در درس است.
سوالات مرتبط
- نحوه برگزاری درس های تربیت بدنی و ورزش(1) چگونه است؟
- آیا درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر ترم ارائه میشود؟
- آیا کلاسهای درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر هفته برگزار میگردد؟
- آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟
Was this helpful?