[100200] – آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟

[100200] – آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟

خیر، با توجه به آنکه جهت مساعدت به دانشجویان، دروس صرفاً در چند جلسه محدود و مشخص (با زمان برگزاری دو برابر در هر جلسه) برگزار می‌گردد، لذا غیبت در جلسات مذکور غیرموجه می‌باشد و منجر به حذف درس خواهد شد.

 

سوالات مرتبط

Was this helpful?
344
321