خیر، با توجه به آنکه جهت مساعدت به دانشجویان، دروس صرفاً در چند جلسه محدود و مشخص (با زمان برگزاری دو برابر در هر جلسه) برگزار میگردد، لذا غیبت در جلسات مذکور غیرموجه میباشد و منجر به حذف درس خواهد شد.
سوالات مرتبط
- نحوه برگزاری درس های تربیت بدنی و ورزش(1) چگونه است؟
- آیا درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر ترم ارائه میشود؟
- آیا کلاسهای درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر هفته برگزار میگردد؟
- اگر در یکی از بخشهای نظری یا عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) شرکت ننمائیم، چه رخ میدهد؟
Was this helpful?