بطور معمول درس تربیت بدنی در نیمسالهای فرد و درس ورزش یک (تربیت بدنی2) در نیمسالهای زوج ارائه میگردد.
سوالات مرتبط
- نحوه برگزاری درس های تربیت بدنی و ورزش(1) چگونه است؟
- آیا کلاسهای درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر هفته برگزار میگردد؟
- اگر در یکی از بخشهای نظری یا عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) شرکت ننمائیم، چه رخ میدهد؟
- آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟
Was this helpful?