خیر، کلاسهای نظری و عملی در چند جلسه طبق برنامه اعلامی از سوی دانشگاه از طریق پیامرسانهای آموزشی درس مربوطه اطلاع رسانی و برگزار میگردد.
سوالات مرتبط
- نحوه برگزاری درس های تربیت بدنی و ورزش(1) چگونه است؟
- آیا درس تربیت بدنی و ورزش(1) هر ترم ارائه میشود؟
- اگر در یکی از بخشهای نظری یا عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) شرکت ننمائیم، چه رخ میدهد؟
- آیا غیبت در جلسات نظری و عملی درس تربیت بدنی و ورزش(1) مجاز است؟
Was this helpful?