امکان تایپ حروف انگلیسی در پاسخ به سوال های آزمون ها علی الاصول وجود ندارد (به جزء دروس زبان انگلیسی) و اساتید محترم می توانند از پذیرش چنین درخواست هایی از طرف دانشجو اجتناب ورزند. زیرا این خواسته جزء روال ها و آئین نامه های دانشگاه نمی باشد.
با این وجود چگونگی و نحوه آزمون (مانند آزمون تستی، تشریحی، تعداد سوال …) جزء اختیارات استاد هر درس است و در صورت تقاضای دانشجو از استاد مربوطه استاد می تواند موافقت خود را در خصوص تایپ پینگلیش به گروه آموزشی مربوطه اعلام دارد و بعد از پذیرش گروه انجام این عمل امکان پذیر است آن هم برای همان درس و در همان نیم سال تحصیلی ارسال تقاضا، در غیر اینصورت مطابق معمول دانشجو موظف است در آزمون پاسخ خود را بصورت فارسی تایپ نماید.
Was this helpful?