[170104] – چنانچه هنگام ثبت نام سوالی داشتم، چگونه و در کجا باید آن را مطرح سازم؟

[170104] – چنانچه هنگام ثبت نام سوالی داشتم، چگونه و در کجا باید آن را مطرح سازم؟

چنانچه سوالی داشتید در سامانه ثبت نام در قسمت “یادداشت”  آن را درج نمایید تا کارشناس مربوطه پاسخ شما را ارسال دارد.

Was this helpful?
324
294