[150119] – اگر مبلغی را بیش از شهریه واریز کنم آیا می توانم ما به التفاوت آن را پس بگیرم؟

[150119] – اگر مبلغی را بیش از شهریه واریز کنم آیا می توانم ما به التفاوت آن را پس بگیرم؟

خیر، در صورت واریز بیش از مبلغ شهریه تنها و تنها می توان ما به التفاوت مذکور را با شهریه ترم های بعدی دانشجو تهاتر نمود.

Was this helpful?
302
284