[120104] – آیا می توان به جای درج متن سوال برای اخذ پاسخ از استاد و یا کادر آموزشی در سامانه، مستقیما با ایمیل و شبکههای اجتماعی با استاد مکاتبه نمود؟
[120104] – آیا می توان به جای درج متن سوال برای اخذ پاسخ از استاد و یا کادر آموزشی در سامانه، مستقیما با ایمیل و شبکههای اجتماعی با استاد مکاتبه نمود؟
منتشر شده:
خیر، کلیه تعاملات دانشجویان با اساتید و یا دیگر کادر آموزشی فقط و فقط می بایست از طریق ارسال پست در سامانه پیامرسان آموزشی موجود در سایا صورت گیرد. بسته به انتخاب ارسال کننده پست، پیام می تواند عمومی یا خصوصی باشد.