بله، این امر امکانپذیر است. در صورتی که در فراخوانهای سازمان سنجش در مقاطع مربوطه شرکت کرده باشید و نام شما از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به این مؤسسه آموزش عالی به عنوان پذیرفتهشده اعلام گردد، میتوانید در رشتهای که پذیرفته شدهاید، نام نویسی نمایید.
با این حال، لازم به ذکر است که در صورت قبولی در رشتههای نامرتبط با مقطع قبلی، دانشجو ملزم به گذراندن دروس جبرانی تعیینشده از سوی استاد راهنمای مربوطه خواهد بود که پس از ثبتنام مشخص میشود.
Was this helpful?