خیر، دانشجویان محترم در هیچ شرایطی مجاز به تماس تلفنی به گوشی همراه اساتید نبوده و در صورت گزارش و اعتراض استاد درس بعلت مزاحمت، پرونده دانشجو به شورای انضباطی دانشگاه ارجاع داده خواهد شد.
لذا برای هرگونه تعامل دانشجویان با استاد درس، دانشجو موظف است صرفاً از پیامرسانهای سایا استفاده نماید و درصورت عدم پاسخگویی احتمالی، دانشجو می تواند از طریق کارشناس دانشکده مربوطه و باز هم از طریق پیامرسان تالار وبینار دانشجویان آن دانشکده موضوع را پیگیری نماید.
Was this helpful?