در طول دوره تحصیلی، حضور دانشجو در کلیه امتحانات میان ترم و پایانی در شهر تهران الزامی است مگر اینکه آزمون ها بصورت الکترونیکی در دانشگاه برگزار گردند، اما کلاسها بصورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار می شوند. لازم به ذکر است حداقل حضور در ۵۰% کلاسهای الکترونیکی برگزار شده توسط استاد درس مطابق ضوابط آموزش عالی اجباری است.
توضیح آنکه کلاسهای الکترونیکی از طریق اینترنت و از راه دور بصورت برخط (آنلاین) و زنده برگزار می گردند.
Was this helpful?