شرکت در امتحان حضوری میانترم اختیاری است و دانشجویی که در امتحان میانترم شرکت ننماید می بایست در امتحان پایانی هم سوالات مربوط به میان ترم و هم سوالات مربوط به امتحان پایانی را پاسخ دهد.
اما تمام دروسی که امتحانات آن به تشخیص دانشگاه الکترونیکی می باشد، شرکت در آن آزمون ها که توسط استاد برنامه ریزی می گردد الزامی است و در صورت عدم حضور دانشجو در جلسه آزمون الکترونیکی به تشخیص استاد با کاهش نمره نهایی همراه خواهد بود.
Was this helpful?